תפריט נגישות

רב"ט ג'רר דניאל ישעיה בוקרה ז"ל

ג'רר דניאל בוקרה
בן 20 בנפלו
בן בלנש וגבריאל
נולד בצרפת
בכ"ב בניסן תשי"ג, 7/4/1953
התגייס ב-מאי 1972
שרת בחיל האויר נ"מ
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ' באדר תשל"ד, 14/3/1974
מקום נפילה: ישראל
מקום קבורה: נהריה
הותיר: הורים, שני אחים ושתי אחיות

קורות חיים

ג'רר (ישעיה), בן בלנש וגבריאל, נולד ביום כ"ב בניסן תשי"ג (7.4.1953), בצרפת ועלה ארצה עם משפחתו בשנת תשכ"ט (1969). הוא החל את לימודיו בעיר הולדתו בצרפת ואחרי שעלה ארצה למד באולפן בקיבוץ גבת. ג'רר ובני משפחתו הצליחו להתגבר על קשיי הקליטה המיוחדים לעולים חדשים. ג'רר השקיע מאמצים רבים כדי להתאקלם בארץ ולהיות ככל אחד מבניה. החלטתו הייתה נחושה - להשאר בארץ ולבנות בה את ביתו. הוא דבק בעמדתו גם כשהוריו שבו לצרפת והוא נשאר בודד. הוא התגייס לצה"ל ומילא את חובתו ככל אחד מילידי הארץ. לפני שגויס לצה"ל הספיק ללמוד בבית הספר הטכני של חיל האוויר ולרכוש מקצוע בתחום האלקטרוניקה. הוא שאף להשתלם ולרכוש ידע נוסף בתחום זה, כדי שיוכל לעשות לפרנסתו ולהקים את ביתו, אולם נפילתו בקרב מנעה את הגשמת תכניותיו הרבות.

ג'רר גויס לצה"ל במחצית מאי 1972 והוצב לחיל-האוויר. הוא שרת כאיש צוות של תותח נגד-מטוסים. עם חבריו לצוות ולגדוד השתתף במשימות הגנה נגד התקפות אוויר במלחמת יום הכיפורים.

ביום כ' באדר תשל"ד (14.3.1974) נפל בעת מילוי תפקידו. הוא הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין בנהריה. השאיר אחריו הורים, שני אחים ושתי אחיות. לאחר נופלו הועלה לדרגת רב-טוראי.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקד היחידה: "ג'רר ז"ל היה חייל טוב וחבר טוב. הוא ביצע את תפקידו במסירות, ביעילות ובצורה הטובה ביותר. הוא היה חבר טוב ואדם טהור במחשבותיו ובמעשיו".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה