תפריט נגישות

סגן אבנר כהן ז"ל

מתוך החוברת לזכרו

מכתב - 27.2.77

אלבום תמונות

אהלן!

סוף סוף מקבלים ממך משהו אחרי 3 חדשים. אבל בגלל שהמכתב היה מאוד חמוד עם כל ההדבקות שבו, אני מוכן לסלוח לך. אני מוכן גם לא להתחשב בפסקה שכתבת את המכתב רק בגלל שאת רוצה את הגולגולת של גולדבלט. היות וגולדבלט איננו אני לא רוצה לקחת אותה בלי רשות, אבל אני אשתדל להעלים אותה לשבועיים ולשלוח אלייך עם הקח"ש שגם הוא גר בחור שלך. בהמשך למסכת הקידומים אז אני מפסיק להיות מ"מ 1, 2, 3 לסירוגין ואני הולך להיות סמ"פ, תנחשי עם מי, טוב לא אמתח אותך יותר מדי. עם גידי.
אגב, אסתי, במכתבך ספרת על כל מיני יצורים שאת פגשת בנתניה והזכרת שם כל כך הרבה מספרים וכל כך הרבה שמות שלא צריכים להכתב במכתב, שחשבתי רגע שאם המכתב היה עובר צנזורה בטוח שהיו מגייסים אותך למילואים ומכניסים אותך 35 בפנים.
אבל טוב לשמוע שאת עוד שומרת על קשר עם זיו, אם את עוד רוצה לשמוע על פלוגה מ' המהוללת, אז רמי לוי ושרעבי הגיעו אלינו וצחי ועופר הוס הגיעו לגדודים אחרים בחטיבה.
אז, אסתי, אני רוצה לסיים ושוב תודה שסוף סוף נזכרת לכתוב מכתב, אמנם קבלתי מדי פעם דשי"ם מכרמלית (אגב תודה על העוגיות ששלחת, אבל אני מוותר על לוחות השנה, זה רק עושה לי רע על הנשמה) אבל זה לא מספיק.
אז תמשיכי לכתוב מכתבים ובינתיים להתראות.

אבנר

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה