תפריט נגישות

טוראי אבנר טייב ז"ל

אבנר טייב
בן 20 בנפלו
בן רות ופרדג'י
נולד בטוניסיה
בט"ו באב תשי"ז, 12/8/1957
התגייס ב-דצמבר 1977
שרת בצה"ל, חיל כללי בק"מ 377
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ו בטבת תשל"ח, 5/1/1978
מקום נפילה: ישראל
מקום קבורה: נהריה
הותיר: הורים ושישה אחים ואחיות

קורות חיים

בן פרדג'י ורות. נולד ביום ט"ו באב תשי"ז (12.8.1957) בטוניס. עלה ארצה עם משפחתו בשנת 1961. אבנר למד בבית-הספר היסודי ע"ש א.ד. גורדון וסיים את לימודיו בבית-הספר התיכון המקצועי 'דרסקי' שבעכו, במגמת פקידות. הוא היה תלמיד מוכשר וחרוץ ואהב את מקצוע הפקידות. הוא שאף להמשיך ללמוד ולעסוק במקצוע זה בעתיד.

אבנר כיבד את הוריו ובייחוד את אמו ואהב מאוד את אחיו ואחיותיו. הוא היה חבר במועדון ספורט בחיפה ונטל חלק בפעולות ספורט שונות, במיוחד במשחקי טניס-שולחן וכדורעף, היה אוהד נלהב של קבוצת 'הפועל עכו'. הוא אהב אמנות ועסק בציור, את זמנו הפנוי בילה בטיולים, בצפייה בסרטים ובתכניות טלויזיה, בקריאת עיתונים וספרים, אבנר שהיה פטור משירות צבאי ניסה פעמים-מספר להתגייס לשירות צבאי, אחרי מלחמת יום- הכיפורים נפתחה לכך הדרך והוא הגיש בקשה להצטרף לכוחות צה"ל. אבנר גויס לצה"ל בדצמבר 1977 והוצב לשירות במשרד קצין-העיר בנהריה, כפקיד. מפקדו מספר: "התרשמתי מרצונו העז של אבנר לשרת בצה"ל ולתרום את חלקו כבן-הארץ. אף-על-פי שלא היה חייב בגיוס. נתתי בו אמון והאמנתי שיוכל להיות לנו לעזר רב. כבר בימים הראשונים התחבב על כולנו וגילה רצינות ומסירות ורצון עז להיות שותף פעיל ויעיל בעבודתנו".

ביום כ"ו בטבת תשל"ח (5.1.1978) נפל אבנר בעת מילוי תפקידו. הובא למנוחת עולמים בבית-העלמין הצבאי שבנהריה. השאיר אחריו הורים ושישה אחים ואחיות.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה