תפריט נגישות

סנ"צ שי שבי תמיר ז"ל

שי תמיר
בן 45 בנפלו
בן פרידה ושלום
נולד בעכו
בל' בסיון תשי"ז, 29/6/1957
התגורר בעכו
התגייס ב-אוגוסט 1975
שרת במשטרת ישראל מחוז צפוני
נפל בעת שירותו
בכ"א בטבת תשס"ג, 26/12/2002
מקום קבורה: נהריה
הותיר: אם, אחות ואח, אשה וארבעה ילדים

קורות חיים

שי נולד ב-29 ליוני שנת 1957 בעכו, בן בכור לפרידה ושלום לבית מורצקי. בגיל שנתיים החל את חינוכו בגן הילדים שברחוב גיבורי סיני בעכו, משם לגן חובה ברח' יהושפט, ובשנת 1963 התחיל את לימודיו בבית הספר היסודי התומר.

שי התגלה כתלמיד שקדן, תמיד העצים על חבריו שכבר אז ניתן היה להבחין בכריזמתיות ובסמכותיות שהפגין, מחנכיו הבחינו בדמות המנהיג שצומח.

בשנת 1960 נולדה אחותו ענת וב-1966 נולד אחיו זאב.

חגיגת בר המצווה של שי הופכת לאירוע משפחתי באולם צור של אז. את לימודיו התיכוניים עושה בבית ספר תיכון בקריית חיים, מגלה כשרון ספורטיבי בעיקר בענף הכדורעף, במקביל שי מגלה פעילות בתנועת הצופים בעיר, הופך למדריך ועבר הכשרות שונות.

עם סיום לימודיו התיכוניים מתגייס לצה"ל באוגוסט 1975, עובר הכשרה בסיסית בחיל התחזוקה, ולאחר מכן עובר לשמש כמדריך. בתום שירות החובה משרת שנה בצבא קבע.

עם שחרורו פונה שי ללימודים באוניברסיטת חיפה, ולאחר שנה מחליט להתגייס למשטרת ישראל וזאת בשנת 1980, באותה שנה הוא פוגש ביפה ובסוף שנת 1981 באים שי ויפה בברית הנישואים.

לצד חיי המשפחה משקיע שי את כל מאמציו לקידום ועשיית קריירה במשטרת ישראל שבה הוא רואה את עתידו. ואכן יכולותיו באים לידי ביטוי בהצטיינותו בקורס שוטרים וקורס סמלים.

באפריל 1983 נולד בנו בכורו רועי, ושנתיים לאחר מכן יוצא שי לקורס קצינים ומסיים בהצטיינות. כחצי שנה לאחר מכן נולד בנו איתי. את דרכו כקצין מתחיל כקצין יחידת הסיור של משטרת זבולון לאחר מכן כקצין נוער, וממשיך כמפקד מחלקה בקורס קצינים. ב-1991 נולד הבן עומרי.

בפברואר 1993 נפטר אביו של שי, הפרידה משפיעה עליו משום שהיה קשור עמו.

ב-1994 מתמנה לראש משרד סיור בעכו, ובמקביל ממשיך את לימודיו האקדמיים באוניברסיטת חיפה ומסיים תואר ראשון במדעי המדינה.

בינואר 1998 מתמנה למפקד משטרת מעונה. במרץ 1999 נולדת הבת ספיר ובאוקטובר מתמנה שי למפקד בית המעצר קישון, עושה חיל בתפקידו ושנתיים לאחר מכן מתמנה למפקד תחנת עכו. באותו חודש מתגייס בנו רועי לצה"ל ועובר אף הוא לשרת במשטרת ישראל. דור שלישי במשפחה.

מינויו של שי מסב נחת לתושבי העיר. כולם רואים כמושיע ואכן חשים התושבים בביטחון בעיר.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה